|
Вучэбны прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні |
08.30-09.05 |
Руская мова (вусны курс) |
Сказка в жизни подсказка (I урок) |
Слуховое восприятие сказки «Красная Шапочка» Ш.Перро
audioskazki/skazki-sharlja-perro-mp3/krasnaja-shapochka/
|
Разыгрывание по ролям диалога между Красной Шапочкой и волком (в доме бабушки) |
Ответить на вопросы: - Кто такая Красная шапочка? - Почему у девочки такое имя? - Кого отправилась навестить Красная Шапочка? - Кого она встретила в лесу? - Что случилось с бабушкой? Кто спас бабушку и Красную Шапочку? - Как вы понимаете смысл пословицы «Сказка – в жизни подсказка»? - Чему учит сказка Красная Шапочка? |
09.25-10.00 |
Матэматыка | Пазатаблічнае складанне з утварэннем ліку 20. Пазатаблічнае адніманне ад ліку 20 |
Пазнаёміцца з матэрыялам падручніка на с.82 у рамачцы. Выпадкі: 7+3 і 17+3; 10-3 і 20-3. |
Вусны лік
Падручнік (вусна): с.82-83 №1, 3,5,6 Падручнік (пісьмова ў рабочым сшытку): с. 82 № 2,4 |
Сшытак : с.43 |
10.25-11.00 |
Фіз.к.і зд. | НПБП на ўроках фізічнай культуры. Алімпізм і алімпійскі рух |
|
||
11.25-12.10 |
Выяўленчае мастацтва |
Жанры выяўленчага мастацтва. Парны, групавы партрэт. Мы з сястрой – сябры |
Урок у сшытку № 45, ліст № 18 | Стварыце ўзор на сукенцы дзяўчынкі і на штаніках хлопчыка. Размалюйце дзяцей і задні план малюнка каляровымі алоўкамі. |