|
Вучэбны прадмет |
Тэма урока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні(вынікі выканання падаюцца настаўніку) |
Час падачы задання настаўніку |
8.30-9.15 |
Геаграфія |
Жыўленне і рэжым рэк. Уплыў паверхневых і падземных вод на рэльеф |
§25 прачытаць тэкст параграфа, адказаць на пытанні пасля параграфа |
Выпісаць у сшытак і вывучыць тэрміны параграфа: жыўленне ракі, водны рэжым ракі, карст |
У сшытках скласці схему "Тыпы жыўлення рэк" (з прыкладамі канкрэтных рэк) |
Да 25.04 да 18.00 Вайбер зрабіць скрыншот |
9.25-10.10 |
Інфарматыка |
Вывучэнне і змяненне гатовых праграм |
§19 |
Разабраць прыклады напісання праграм 19.1-19.3 |
У сшытку выканаць практыкаванне 1 (а-в), с.131 |
да 25.04 да 16.00 |
10.25-11.10 |
Англійская мова |
Кнігі і фільмы |
Вывучыць матэрыял урока 1 па тэме “World of wonders” |
Пр.2 1.Вывучыць словы с.184 2.Адказаць на пыт. пр. 1,2а , с.184-185 3.Выканаць пісьмова пр.4а, с.186, пр.1, с 57 (WB-2) |
Пр.3,с.58 (WB-2) |
21.04 |
11.25-12.10 |
Фізічная культура і здароўе |
ЗЛЖ: Санітарна – гігіенічныя патрабаванні да ЗЛЖ. Алімпізм і алімпійскі рух |
П'ер дэ Кубертэн-заснавальнік сучасных Алімпійскіх гульняў і Алімпійскага руху. Першыя Алімпійскія Гульні ў Афінах 1896, першыя зімовыя Алімпійскія Гульні 1924 г. |
|
|
|
12.25-13.10 |
Матэматыка |
Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы, прыклады разгортак цел. |
1. Уважліва прачытаць §1, разгледзіць табл.1 і табл.2. 2. Вывучыць назвы шматграннікаў, назвы круглых цел. 3. Паглядзець прэзентацыю “Геометрические фигуры в пространстве. 6 класс” па ссылцы: https://present5.com/ geometricheskie-figury-v-prostranstve-6-klass-predmety/
|
Выканаць практыкаванні з вучэбнага падручніка № 1, №3, №5. |
Выканаць матэматычны дыктант, дамашняе заданне: №1, 2 з раздзела “Правер сябе”; № 7.
|
|
13.20-14.05 |
Руская літаратура |
Л. Н. Толстой. Повесть “Детство” |
С. 49-54 |
Прочитать гл. повести “Учитель Карл Иваныч” |
Прочитать гл.6, 7, подготовить сжатый пересказ понравившегося отрывка. |
|