|
Вучэбны прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнай работы |
Праверачныя заданні (вынікі выканання падаюцца настаўніку) |
Час падачы заданняў настаўніку |
08.30 - 09.15 |
Фізіка |
Плаванне суднаў. Паветраплаванне |
Уважліва прачытаць тэкст вучэбнага дапаможніка §30, для дапытлівых, галоўныя вывады |
Адказаць на кантрольныя пытані ст.145. Разглядзець прыклад рашэння задач ст.145. |
Рашэнне задач практыкаванне 23 №1,2,5. Д/з §30, адказаць на кантрольныя пытанні ст.145(вусна), пр.23№4
|
да 21.04 да 17.00 |
09.25 - 10.10 |
Фізічная культура і здароўе |
Валейбол. Правілы спаборніцтваў, жэсты суддзі |
|
Развіццё рухальных здольнасцяў: Хлопчыкі: згінанне і разгінанне рук ва ўпоры лежачы-35 разоў Дзяўчынкі: скачкі праз кароткую скакалку за 1 мін – - 135 разоў. |
|
|
10.25 - 11.10 |
Матэматыка |
Лікавыя паслядоўнасці
|
1.Прачытаць і разабраць §14. 2.Адказаць на пытанні пасля параграфа. 3.Разабраць прыклады ў табліцы с.206-207. |
Рашыць №4.5; 4.7; 4.8;4.9. |
§14, №4.23;4.26;4.27. |
да 21.04 да 17.00 |
11.25 - 12.10 |
Біялогія |
Асновы рацыянальнага харчавання. Харчовая піраміда. Практычная работа №3 “Складанне сутачнага рацыёну і рэжыму харчавання" |
Уважліва прачытаць матэрыял §36 с.140-143. |
Выканаць практычную работу №3 “Складанне сутачнага рацыёну і рэжыму харчавання. (Сшытак для лабараторных работ с.52-57) |
§ 36, вусна адказаць на пытанні 1-7 с.143 |
21.04 да 17.00 |
12.25 - 13.10 |
Англ.мова |
Сучасныя сродкі камунікацыі |
Вывучыць матырыялы ўрока 1 “Great ideas from great minds” |
Пр.3b,4а,ст.216-217 Вывучыць правіла с.285-286 |
Пр.5а,с.217 Вывучыць новыя словы с.285-286 |
да 21.04 да 17.00 |
|
Англ.мова2 |
Сучасныя сродкі камунікацыі |
Вывучыць матэрыял урока 1 па тэме “Means of communication” |
1.Прачытаць азначэнні і вывучыць выдзеленыя словы пр.3b,с.216-217 2.Пазнаеміцца з правілам с.285-286 3.Замацаваць новы матэрыял пр.4b,с.217, пр.3,с. 75(WB-2) |
Пр.5b,с.217 Вывучыць новыя словы с.285-286 |
да 21.04 да 17.00 |
13.20 - 14.05 |
Працоўнае навучанне |
Газоны: тыпы і віды
|
Паглядзець прэзентацыю "Класіфікацыя газонаў" |
|
Практычнае заданне: падрыхтоўка ўчастка для стварэння газона |
|